طراحی وب سایت

داشتن وب سایت در دنیای امروز چیزی عادی و در بیشتر موارد لازم و حتی گاهی حیاتی است! دنیا، دنیای رقابت است و از هیچ فرصتی برای اینکار نباید گذشت. دیگر دوره ی شیوه های سنتی معرفی، تبلیغات و فروش سر آمده است و هر فرد و هر کسب و کاری که پا در عرصه ی نوین تجارت نگذارد به زودی از چرخه ی رقابت حذف خواهد شد. فارغ از نوع کسب و کار که البته بسیار تعیین کننده می باشد، شما نیاز به وب سایتی جامع و متناسب با نیازهای خود دارید که بتوانید نام و کسب و کار خود را در آن معرفی کنید. صفحاتی که شما صاحب و البته مسئول آنها هستید و کاملا مطابق نظر، سلیقه و شرایط شما قابل مدیریت می باشند.

شاید این سوال یا بهتر بگویم این مقاومت در ذهن شما وجود داشته باشد که با وجود انواع شبکه های اجتماعی و یا وبلاگ ها دیگر چه نیازی به وب سایت می تواند باشد. بله، حق با شماست. نمیتوان تاثیر عجیب و شگرف شبکه های اجتماعی را در برند سازی، تبلیغ و بر سر زبان انداختن یک محصول یا کسب و کار کتمان کرد و این تاثیر در برخی از مدل های کسب و کار بسیار بیشتر از بقیه است اما…اما با همه ی اینها باز هم شما از داشتن یک وب سایت بی نیاز نخواهید بود. چرا؟ به چندین و چند دلیل.

اهمیت داشتن یک وبسایت برای کسب و کار شما

امروزه برای ماندگاری در بازار رقابتی به حضور آنلاین قدرتمندی نیاز دارید. ما در مورد داشتن یک سایت DIY یا یک صفحه فیس بوک صحبت نمی کنیم. در عوض، پیشنهاد ما به شما داشتن یک استراتژی بازاریابی کاملاً فکر شده و بهینه است که شامل حضور آنلاین، فعالیت در رسانه های اجتماعی و ساز گار با تلفن همراه خواهد بود. چرا؟ زیرا کاربران شما بیشتر در همین موارد یاد شده فعالیت داشته و به جستجو می پردازند. در واقع، یک کاربر عادی قبل از خرید از چندین منبع مشورت خواهد گرفت. و برای اولین بار بیشتر از هر زمان دیگری، هزینه تبلیغات دیجیتال از معاملات سنتی پیشی گرفته است.

اگر بدون در نظر گرفتن منطقه جغرافیایی که در آن هستید، شغلی را اداره می کنید، بهتر است به حضور آنلاین خود در رسانه های اجتماعی و سازگار با تلفن همراه خوب فکر کنید. اولین جز و شاید اساسی ترین آن، استراتژی داشتن سایت خوب برای شما است. فکر می کنید یک سال پیش رو را می توانید بدون داشتن سایت سر کنید؟ بهتر است تجید نظری در اینباره داشته باشید زیرا ۳۰ درصد از کاربران به سراغ کسب و کارهایی که دارای سایت نیستند، نمی روند. آنها انتظار دارند مشاغل و برندها بدون در نظر گرفتن قدمت فعالیتشان ، حضوری آنلاین در دنیای مجازی داشته باشند.

وبسایت و برند شما

یک سایت، مکان خوبی برای استفاده از برند تجاری شماست. با استفاده از زیبایی شناسی ، واژگان و موارد دیگر می توانید سایت مورد علاقه خود را طراحی کنید.
از طرف دیگر با قرار دادن تبلیغ خود در صفحه و رسانه های اجتماعی (نظیر فیس بوک) این امکان را فراهم خواهید کرد که آنها اطلاعات شما را در معرض دید عموم قرار دهند. این امر می تواند مفید فایده باشد اما همیشه هم نمی توانید تصویری که می خواهید از خودتان در ذهن مردم شکل دهید را داشته باشید. با ایجاد و مدیریت سایت خود و محتوای آن، می توانید تصویری خیلی بهتری از خود در ذهن آنها ایجاد کنید.

با شرایط موجود و محدودیت های استفاده از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و گاهی اینستاگرام و دشواری های دسترسی به آن ها بسیاری از کسب و کارهایی که تنها در بستر شبکه های اجتماعی مشغول به فعالیت بودند دچار ضرر های جبران ناپذیری شده اند. برای مثال مشتریان و دنبال کنند گان کسب و کار شما با اعمال محدودیت ها و عدم دسترسی به این برنامه ها و شبکه ها نیاز به جایی داشتند تا بتوانند شما را در آن فضا و بستر دنبال کنند. اما به دلیل عدم وجود چنین فضایی که همان وب سایت شما می باشد، راه ارتباطی آنها با شما قطع شد و گم تان کردند و شما بهتر از هر کسی می دانید که بازگرداندن مجدد آن تعداد مشتری بالقوه چه هزینه ی مالی و زمانی زیادی به شما تحمیل خواهد کرد. من فکر میکنم همین یک دلیل هم کافیست برای دست به کار شدن برای سفارش طراحی وب سایت.